joi, 19 decembrie 2013

Luminiţele de la mijlocul tunelului


- Sigur ai făcut rahatu' bici aseară, tinere! îmi spuse el, mai mult decât ironic.
- Spinule, mi-a pierit cheful de băut vin cu odalisca din cauză că ne-am dat ca loc de întâlnire farmacia 24 şi ea a început să insiste să trecem pe sub tunelul de luminiţe. Mă enerva oricum mulţimea aia de gură-cască daţi pe spate de 55 de mii de leduri. Ei şi nu am vrut deloc să trec pe dedesubt cu ea, am lăsat-o să se ducă singură şi dusă a fost. Am umblat apoi prin oraşul de jos, da de pescuiesc altceva. După vreo 2 ore, deşi m-a luat frigul în freză, tot cu sticlele nedesfăcute am rămas. Vrei să bem acuma vinurile?
- Nu. Ies mai încolo la o băută mai serioasă, azi eu vreau să fiu singur.
- Bine, atunci povestim poimâine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu