vineri, 6 decembrie 2013

Graficul vieţii cotidiene

Spinul are tot felul de fixaţii, ştiţi deja. Traiul cu el e un test ce mi se pare mai dificil decât pentru oricare dintre legiuni.
De exemplu, legat de igiena mea mentală, acum îmi zice că:
- Mai spală-te bă, că-ţi cam pute arta. Eu nu miros. Mi se pare o lipsă de respect să fiu obligat să adulmec alte mirosuri..
- Ai recitit Parfumul sau ce? Lasă-mă să miros, în pana mea. De fapt şi tu miroşi, ia să văd.

Într-adevăr mirosea execrabil, a deodorant ieftin.

- Cu ce te-ai dat de crezi că nu miroşi, Spinule?
- Playboy VIP.
- Cât a costat?
- Vreo DOăjde lei. Da' tot e mai bun decât nimic.
- S-o crezi tu. Prefer să mă spăl doar cu apă de fântână din când în când decât să put ca tine.
- Socrate ce eşti, vrei să mă înveţi tu pe mine cum e mai bine? Păi şi ce te faci dacă ieşi la club?
- Eu nu ies la club.
- La cafeneaua aia a ta, na. Tot aia e. Te întâlneşti cu o gagică. Ce te faci?
- De ce trebuie să mă fac ceva? Ai înnebunit? Mă uit la ochii ei. Apoi o miros. Dacă e om ştie că sunt câine. Dacă nu e om, tot aşa ştie că şi eu sunt om. Nu văd legătura, domnule spinos-mirositor.
- Tu miroşi...prea natural. Ca un parc după ploaie.
- Oh mersi, o iau ca pe un compliment. Împrumută-mi spray-ul tău să văd ce păţesc, mă duc să mă spăl.
- Unde?
- Unde ce, Spinule? Unde o să mă duc sau unde o să mă spăl?
- Unde te duci deseară?
- Prin oraş. E ziua şi noaptea de naştere şi de nume a mai multor prieteni.
- Eu o să studiez grafologie până te întorci.

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu