vineri, 20 decembrie 2013

Antidor

Nu mă deranjează deloc că Spinul e plecat, dar parcă ultimele mele revelaţii ar fi fost mai plăcute dacă i le împărtăşeam.
Conform calculelor, mâine Soarele îşi va începe vizita sa de o lună, acasă la Soarele Negru (unde îl aşteaptă Pluto aşezat pe Ascendentul meu, dar asta e altă poveste).
Exact în pragul Capricornului, dar la 151 de ani-lumină deasupra, steaua Sinistra din mâna dreaptă a Purtătorului de Şarpe, va răsuci câteva coarne înspre cele plăcute şi rele.
Ce va să zică asta?
Lacrimi şi durere, apoi mici teste şi mari transformări.
Pot prevedea destul de uşor cum Spinul se va întoarce exact mâine la ora 19.11, păşind solemn ca un rege al umbrei ce se crede, predicându-mi calea spre eliberarea karmică. În fine.
Azi am timp să mă preocup cu ale mele gânduri, mai lumeşti: voi putea mânca în sfârşit un măr deseară înainte de somn, iar în somn voi zâmbi larg.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu