joi, 14 martie 2013

Netul Trandafirilor II

La începutul acestei săptămâni Spinul mi-a făcut un plan, fără să îmi lase drept la replică. Inspiraţia mea fiind în vacanţă, nu m-a deranjat prea tare o schimbare de peisaj. Misiunea mea a fost să vin la Bucureşti ca reprezentant neoficial al Netului Trandafirilor, care era interesat atât de Unitatea Lumii ca idee cât şi cum se reflectă această unitate în zilele noastre.
Am avut parte de experienţe intense, condensate. Deşi nu pot face legătura dintre universul Spinului şi problemele omenirii, mi-am consemnat în agendă câteva direcţii noi de cercetare socială. Ieşirea mea în realitatea imediată a însemnat vizionarea câtorva filme documentare, o plimbare la Casa Poporului, o şezătoare cu gaşca unui prieten bun la vioara din piaţa Universităţii, şi desigur, un concert. Mai am de umblat puţin, şi parcă amintirile din Bucureşti nu mă prea lasă să plec...
Nu am idee ce să mai pun în rezumatul ăsta, sigur Spinul va comenta că nu surprinde esenţialul.
Am în rucsac 2 kile de vin de casă cadou de la Spin, în aşteptarea acelora destinaţi să le bea.
Ce e şi mai palpitant, deseară nos papamus live pufuleticus.
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu