marți, 23 octombrie 2012

Obişnuiam să cunosc

M-a trezit Spânacu' azi dimineaţă agitat nevoie mare, cică l-a lovit inspiraţia.
Într-adevăr nu mă aşteptam din partea lui să mai aibă şi preocupări artistice, aşa că am acceptat să îl ajut să-şi scoată la iveală mocneala.
După vreo două ore de brambureală pe note şi nervi editaţi întinşi la uscat pe balcon, am ajuns la un fel de chestie, varianta finală a moşmondelii din capul spinului.


Spinul e foarte fericit, şi am bănuiala că mai nou a dat în mintea copiilor.

- O să îţi mai dau câteva idei cât de curând, Pădureluşu' taikii!
- A, nu e nevoie my dear Spinzer, cred că îmi ajunge asta. Am treabă până vineri, nu am timp.
- Da' pe aia cu "melc melc codobelc" o mai ştii?
- Cred că da, e foarte simplă.
- Vreau să o combinăm cu Plateau de la Nirvana.
- Nu acum, serios, trebuie să plec.

Pac, am trântit ukuleleaua şi am închis lektoku', altfel nu scăpam de filmele ţeposului compozitor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu