sâmbătă, 20 octombrie 2012

Haters weekend (parcă)

Spinul m-a găsit, chiar dacă stăteam pitit undeva prin jurul Clujului. Mă bate acum la cap să mergem deseară la Şuie Paparude în Boiler, deşi i-am spus că nu am bani , deci niciun chef de party.

- Fac eu intrarea, hai să mai vezi ce face gaşca lu' Dobrică.
- Ştiu ce fac ei, i-am urmărit pe net, Spinule.
- De parcă e acelaşi lucru. Au un album nou. Nu ştii de el.
- Ha? Păi ştiu că Bean e demult în locul lui Junkyard. Te deranjează dacă sunt nostalgic? Restecpa Subcarpaţi, nu-mi place Roa, dar Şuie pentru mine rămân ăia vechi.
- E important de fapt să ieşi prin oraş fără să sfârşeşti în şanţuri, asta e miza mea.
- Mda, minunat. Clujul n-are şanţuri secrete pentru mine, doar prea multe mari festivaluri, eventual. Vedem.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu