luni, 15 octombrie 2012

Exerciţii şi probleme



Vreau să găsesc soluţia simplă, cea care fuge de mine de când mă ştiu. O fi având motivele ei.
Mi-am luat şi mi-am dat timp destul, gata, pot dovedi oricui: complicaţiile nu duc nicăieri.
Mi-e ciudă uneori pe Spin pentru că văd cum trăieşte el aşa, gordian dar nu egoist.
Practic, trebuie să rezolv cât mai curând dpdv scenic câteva situaţii de viaţă, în planuri diferite; deocamdată sunt un băiat de 9 ani ce şi-a demontat maşinuţa preferată, piesă cu piesă, şi când a montat la loc totul, i-au rămas câteva piuliţe. Nu contează că maşinuţa merge mai bine, ci cum fac eu să nu mai adun tot felul de piuliţe.
"Dă cu virgulă."
Vorba asta o aud tot mai des, intuitiv cred că înseamnă acelaşi lucru, spus mai simplu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu