joi, 11 octombrie 2012

Noaptea mondială a Sănătăţii Mintale

Spinul s-a aşezat cu mine la masă. Amândoi ştiam că nu poate mânca vinete, dar i-am oferit, aşa de formă. Mi-a cerut coniac, tot aşa de formă i-am pus în pahar, şi a putut începe.
- După zi, vine noaptea sănătoşilor mintal, deci culcă-te măi gogh-ule!!
- Nu îţi înţeleg raţionamentul şi ultimul cuvânt, Spinule.
- Cei care stau treji noaptea asta vor fi mai sănătoşi la minte tot anul. Tu nu prea mai ai şanse, deci te poţi culca liniştit. Dacă apare scafandrul multicolor de care tocmai îmi povesteai, promit să te trezesc. Hai, du-te.
- Dar nu mi-e somn. Aş vrea să dorm, dar visez că sunt treaz.
- Nu mă nebuni! Stai liniştit, ia să mă scufund mai adânc în capul tău, şi te reparăm. Ca să dormi când adormi, şi să fii treaz când te ridici din pat.

Până să mă gândăcesc eu, Spinul s-a înfipt într-o microclipă după lobul urechii mele stângi. Cred că o să ado...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu