sâmbătă, 12 octombrie 2013

Franc zise


Ucigându-mă cu blândeţe

Am auzit cum ea cânta un cântec frumos, (am mirosit că are stil),
şi astfel am venit s-o văd, s-o ascult pentru o vreme.
Şi acolo era fătuca asta, străină ochilor mei.

Ciupindu-mi Durerea cu degetele ei,
(o dată, o dată)
Cântându-mi viaţa cu vorbele ei,
(de două ori, de două ori)
Ucigându-mă cu blândeţe cu al ei cântec,
Omorându-mă cu zile, cu al ei cântec,
Spunându-mi întreaga viaţă prin cuvintele ei,
Ucigându-mă cu blândeţe, cu al ei cântec.

Am simţit cum mă cuprinde febra, ruşinat de mulţimea de oameni
Am simţit că mi-a descoperit LitEreLe şi că le va citi tare pe fiecare.
M-am rugat ca ea să se oprească, dar ea cântat mai departe.

Ciupindu-mi Durerea cu degetele ei,
(o dată, încă o dată)
Cântându-şi viaţa în cuvintele mele,
(de două ori ea, de două ori eu)

Cânta de parcă mi-ar fi ştiut neagra disperare,
uitându-se direct prin mine, ca şi cum n-aş fi.
Când cânta, totul mi-era foarte clar.

Ucigându-mă cu blândeţe cu al ei cântec,
Dându-mi omorul prin al ei cântec,
Arătându-mi rostul vieţii prin cuvintele ei,
Ucigându-mă cu blândeţe cu cântecul ei.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu