sâmbătă, 5 octombrie 2013

Doktoro Esperanto

M-a prins Spinul că iau lecţii de esperanţă pe ascuns aici în Paris, ceea ce i-a deranjat ego-ul.
Bineînţeles că a ignorat faptul că de două săptămâni nu am ingerat alcool.
Dimineaţa la trezire îmi spun că sunt bine şi că munca fizică mă ajută să-mi calmez creierii, care zbiară a beţie. Depărtarea de ţară mă face să o contemplu mai uşor. Am auzit că s-a legalizat iarba medicinală. Că vindecarea societăţii româneşti a început cu cei tineri. Că politicienii încă mizează pe uzura conştiinţei noastre. De aia, protestele trebuie să continue.

Roşia Montană paşnică, apolitică
Te califică direct în stradă
Să ai o perspectivă coerentă
Să dai răspuns la corporaţii-fentă.

Enter in accorde con todos logikoi en afara di una
Leggia que subjugans y propagao rankiuna...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu