vineri, 21 septembrie 2012

Gâbu Begu e pe drum

here come the hotstoppers...brrraaa!

La joacă de-a waţi prinselea cu Spinul prin ţară. 
Beku Leru', Ghebe Jebu' şi Gâbu Begu' au grijă să nu umblăm prin acelaşi loc prea des.
Ba fuge Spinul de mine, ba eu după el. El nu poate fugi după mine, e prea mândru
Aşa am trăirit-o ultimele zile, pe fugă. 
Mereu pregătit să-i fac o megafentă, dacă cumva mă prinde el.


- Bună ziua, mergeţi spre Sibiu?
- Da, la Sebeş.
- Eu trebuie neapărat să ajung la Sibiu la o piesă de teatru. Mă puteţi lua?
- Dacă n-ai bani, te duc până la Aiud. Hăhă, nu că-i bună? Hai.
- A, da. Ha ha ha! Mulţumesc.

(pauză lungăă)
- Cu ce te ocupi?
- Cu teatrul.

(pauză şi mai lungă)
- Faci piese?
- Da. Adică le pun în scenă.
- Şi despre ce e vorba. Comedii?
- Da, chestii vesele în general. Aparte: hihi, ce bună e asta!
- Ce zici?
- A, mă gâbuiam doar. Nu, nu ziceam nimic.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu