sâmbătă, 30 iunie 2012

O zi şoptită cu o secundă în plus

E ora 00.01.
Tocmai am terminat o discuţie pe fb-fw cu Spinul.

Ştie că n-am noroc prea mult la loto, dar mi-a promis că în curând îmi voi putea cumpăra un loz special, aprioric câştigător, sau accidental necâştigător. Ca şi viaţa, Spinule!
M-a întrebat ce mai fac.
- Apăi mai nimic, am zis. Uite pe acia sanki cu serialu' palpitant, învăţ de la Picard să nu mă dau pălit în aripă.
- Băi victimus Matliricum Anonimus, vezi că sâmbăta asta cură râurile cu o secundă în plus, directivă universală.
- Da' ce, am rămas cu toţii în urmă, Spinachele meu?
- Nu, măi sfeclă de trust ce eşti, ai rămas tu cu tonţii în urnă. Păi e vorba de astronomie aici, nu de frecţiile tale astrologice. Sâmbăta asta va avea şi ora 23:59:60, apoi trecem în Duminica 00:00:00
- Ce chestie...
- Da, trebuie să înveţi să ai încredere în ceilalţi, ca să poţi trăi printre oameni. Se vede pe tine că te roade scepticismul pân' la os. Treaba ta. Dar cred că nici în tine nu ai încredere, tot din cauza asta.
- Nu cred...
- Vezi? Despre asta vorbeam, dar te las acuma. Mă duc la plimbare pe nori, nu ca tine, care ai rămas de căruţă acasă, fraereee!

E ora 00:23 acum.
Am dubii imense despre Spin. E o scenă într-un film cu deNiro, în care şi el are dubii.
O sâmbătă cu o secundă în plus?
Timp suficient să cazi în cele mai aprige îndoieli. Sau goluri nefotbalistice.
Ce perioadă, nu ştiu de ce mai scriu.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu