sâmbătă, 23 iunie 2012

Migdale, mandolină, trepţi

Premeditez de câteva zile să ies din urban şi să intru într-un decor natural. Dar nu merge aşa uşor cu mine însumi. Ba o beţie într-o seară, ba încă un jam la Albinuţă...trece vremea destul de repede pe la oraş.
Spinul a apărut ieri pe la mine - cea mai lungă zi din an. Eram ocupat cu împachetatul hainelor în plase, o activitate destul de deprimantă pentru mine - periodic, mutându-mi fiinţa de colo-colo, îmi pare că toată realitatea vieţii mele se reflectă în câteva plase cu haine.
- Eşti ceea ce cari după tine, mi-a completat gândul Spinul, cu vocea lui aparent imperativă. Uite ce tot moşmondeşti de două zile la lucruşoarele tale. Şi planul tău de a da o tură prin Armenia vara asta e la fel de irealizabil.
Nu ştiam că Spinul îmi poate citi şi cele mai intime dorinţe.
- Uite aici, pe youtube, un mic scenariu. Îţi pot arăta cum vei trăi la bătrâneţe, dacă o ţii tot aşa. Caută viitorul, îl vei găsi în trecut.


- Foarte simpatic moşu'...Ai de mine Spinule, ce gagikă e aia de se uită rapid în cameră şi scoate limbul? Ia dă înapoi...din ălea trei, am văzut-o pe una...
- Nu te mai holba la femei, când de fapt pe tine trebuie să te vezi.
 - Bine, bine, dar pune filmuleţul puţin înapoi, uite, la minutul 1:23...


- Foarte drăguţă, ai dreptate, zise Spinul, aşa sunt femeile pe acolo, cu migdale în priviri. Deci dacă ajungi pe acolo, ai mare grijă cu caloriferul, haha. Hai că te las, trebuie să plec prin Banat, am o întâlnire mega-importantă.

Ce o fi aşa de important în viaţa Spinului, nu am habar. Acum reflectez la moşul ăsta, cu mandolina lui. Aduce evident bună-dispoziţie tuturor. Are chiar şi mutre în program. La minutul 2:20, iote-l cum se strâmbă spre migdalele fetei.


Am de gând să fac un jam cu omul ăsta cât de curând. Sper că mai trăieşte, clipul e din 1998.
Bănuiesc că va fi destul de dificil să mă conectez cu el, de la o vârstă nu mai ai chef de descoperit noutăţi, de împărţit nimic cu nimeni, mai ales muzica de-o viaţă...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu