marți, 20 septembrie 2011

Activ

Trânti-i-ar jos pădurile pe toţi cei care le taie!
Fecioria adormită din mine se revoltă atunci când aflu că trebuie să fac ceva. Eu sunt un pasiv notoriu, ca defect major al firii mele. Dar când fac switch-ul e bai. Păi intră online ieri seară Spinul, pune webcam-ul, şi numa' îl văd jerpelit tot, singur şi abătut, vai de el. La Netul Trandafirilor nu mai merge nimeni, că nu mai are cine. Mărăcineanu' s-a uscat de-ampicioarelea, Cloamba Noduroasa-Nemofturoasa a fost arsă zilele astea, etc. Tragic. Şi pac îmi dă un link Spinul, cu noi instrucţiuni de utilizare a timpului meu. O variantă. O posibilitate să fac ceva, să ies din egopasiv.
Trebuie să merg la câmp, fiindcă pădurelnicia e solidară şi cu câmpurile, cu tot ce e Natură. Chiar şi cu unele sate. Ce mai, chiar şi cu unele zone din oraşe. Treacă de la mine.
O să mă întâlnesc mâine cu tipul ăla, Zmeoiu, un amic de-al Spinului. Cică el ştie să-mi arate cum să rămân activ pentru o perioadă mai lungă decât ţin 3 nescafeuri 3 în 1.
Pentru început, o să mergem amândoi să revendicăm ceva

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu