duminică, 23 noiembrie 2014

Pădurea te-nvaţă

Când mă trezesc şi ies pe afară, după vreo 5 minute se trezesc şi puricii de pe mine.
Înainte de orice, chiar şi înainte să-mi fumez ţigara la cafea, trebuie să mă scarpin peste tot. În timpul şedinţei de scărpinat îmi interpretez semnele trimise prin vis, apoi mă uit cu bună-mea la soare şi aşteptăm să vedem dacă primim ceva bun-bun de mâncare. De parcă am fi câini.
Azi am visat o fată care învăţa să cânte la saxofon.




În grădină e mult soare pentru că a venit iarna.
Totul e mai curat în aer şi se vede viitorul mult mai clar. 
Din când în când mă păleşte briza vântului , de parcă mi-ar fi venit vremea de ducă peste dealuri, mult mai departe decât până acum.
Am învăţat de la pădure însă că mi-ar prinde bine acum să nu mă mai las dus de mine însumi, de primul impuls. 
Voi sta locului în mine însumi, voi face şi mai mulţi purici, să văd mai clar ce mare scofală ni se va întâmpla.
Mie şi puricilor mei.   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu