vineri, 15 noiembrie 2013

Automatic

M-a trezit la 6.48 un vis extrem de realist, şi m-am pus panicat pe citit. 
La întâmplare sau nu, George Banu - Repetiţiile şi teatrul reînnoit.
Îmi fac acum un 4în1 cu guarana, e deja 14.40, mă simt de parcă teatrul vrea să mă bage-n mormânt. 
Nu că aş vrea să fac altceva, dar uneori teatrul (mai ales al celor mari) îmi devine insuportabil. 
Şi Teatrul meu s-a rătăcit, s-a scufundat în oceanul cotidian. Scena e o papară bună de unde am multe de învăţat.  
Spinul mă va supraveghea deseară la o petrecere, el fiind cenzorul meu interior. 
L-am rugat să-mi intre adânc în ochi de voi bea pălinkă.
Tocmai am terminat cafeaua, şi am dat de o aplicaţie pe fb, care îţi generează automat status-ul.
Mare minune, Tzara ar fi fost mare fan.

Eu nu nu am dat voie decât la deal, şi de genu' au venit pielile roşii.
Simplitatea ţăranului rămâne şi uimirea clară la Clujnapoi la vale poimaine, ce lume oare ce lume oare ce lume o să intrăm? Simplitatea ţăranului rămâne cu Badea.
Alba Iulia a făcut de mucegai, nu credeam să-nvăţ un om, s-ar putea că eu vorbeam, mă lamentam ceva flux pe calea turzii, dar ne pregătim de livebalkanparty no.
Cercetările ulterioare au arătat că scrisoarea tinerei se bucură de blogaţi intrigaţi, 1001 vreau!
Cu Covorul Fermecat prin sloganuri expirate. Nu le arată calea.
1001 de nopţi prin Carpaţi, 1001 de nopţi prin Bucureşti, şi spun că politica, cultura şi educaţia, cât putem să facem focul în sobă.
Sail on silver wings through this night is filled with cries of dispossesed children in La Gazette pe zonă.
Big'upz to Space and Spaces to my heart...you will never find. You will always exist.
Nu pot să spun că nu ştiam că vine trenu'.
Uite strig atunci la deal, de la Godot Cafe-Teatru deseară.
Parcă e color poza mea favorită, Nadgobule.
Neaua mi-a făcut ziua.
 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu