vineri, 20 martie 2015

De eclipsă

- Hai repejor băiete că trece eclipsa!
- Spinule e prea frig afară ca să ies până în faţa blocului. Eu o văd şi din casă.


- Nu te uita cu ochiul liber la soare!
- Stai liniştit Spinule că nu păţesc nimic. Sunt pregătit pentru noul an.
- Ce nou an?
- Pentru mine, anul începe la noapte. E echinocţiul de primăvară, precum şi alte evenimente planetare. Va fi minunată petrecerea.
- Ah, cum să nu fie o petrecere pentru o asemenea sărbătoare!
- Da, vom celebra revenirea Naturii la Viaţă, Calea Focului ne va duce spre Lumină.
- Sună prea esoteric pentru mine.
- Nu contează cum sună, contează ce se petrece. Hai şi tu la dun-dun-uri la noapte.
- Să văd, am ceva întâlnire în oraş. Tu cum mai eşti cu gagicile?
- Ăă...pe net, mă tot uit la câteva, mai frecvent.
- Băi, eu zic de fetele din preajma ta. Vine primăvara şi tu te uiţi pe net la poze cu gagici?
- Nu am chef să intru în detalii.








N

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu