luni, 20 ianuarie 2014

Aqua Via

Încă mai circulă pe net lista cu cele 193 de păcate.
E fascinant felul cum sunt formulate, rezultând nu pe alocuri, ci din abundenţă, o delicioasă ciorbă conceptuală. Cred că este o variantă experimentală, nu oficială, a bor-ului.
Poate se verifică reacţia opiniei publice laice. În fine.
De exemplu, să iau ultimul meu păcat, care de fapt este un complex de păcate:

"72. 
M-am ameţit la cap cu băuturi alcoolice. 
M-am îmbătat. 
Am şi vărsat dupa aceea."

Pe lângă că am şi vărsat, apoi m-am şi gândit că "17. Am zis zău, să mor eu, să n-am parte de, să chiorăsc, etc.
După ce mi-am revenit din păcat, m-am apucat de următorul.
"34. Am purtat aţă roşie să nu mă deochi, am uns toate cu usturoi la Sf. Andrei, am purtat pelin la Rusalii, am purtat diferite obiecte de la vrăjitoare date, ca să nu se mai prindă farmecele de mine, am făcut focuri şi am sărit peste ele şi alte obiceiuri drăceşti. Mi-am căutat norocul în zodii, cu papagalul."
Am sărit nu peste focuri, ci peste primele obiceiuri, rămânând la ultimul, ăsta drag mie, să-mi caut norocul, e, deh, ghinionul, în zodii. Şi nu cu papagalul, că nu am, ci cu laptopul.
Am intrat în Vărsător, care, dacă e până acolo, e un fel de Păcătos.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu