duminică, 2 decembrie 2012

Un amic al Pădurii


I-am explicat aseară Spinului cum vinul are o vibraţie mai bună dacă e servit la năstrapă, şi el drept răspuns mi-a lăsat temă un bileţel - lucru total nou pentru stilul lui - pe care scrie:

"marţi dimineaţă ai de făcut un studiu asupra următoarei teme: cum se bate covorul singur. Am observat că te tot lamentezi cu privire la singurătate, astfel că în această problemă am avut eu grijă să faci progrese. Te va însoţi Piticul Matematician, un amic bun de-al meu. Marţi va veni şi el cu tine la bunică-ta la sgara blogului, unde te vor aştepta deja bătătorul, ritmul şi covorul; Piticul Matematician o să te supravegheze la lucru, gata să te ajute dacă ai dubii. Te rog ia în serios tema asta, el a inventat formula singurătăţii umane.

p.s. poate tocmai pentru că am bătut atâta cale, a fost plăcut la gust micul repaus la tine, mă bucur că ieşim din mocirlă. Dar. Tot la fel de prost dormi. Bea ceai de tei."


Am stins veioza şi mă culc, suspect de liniştit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu